Welcome to my blog :)

rss

joi, 11 martie 2010

Summer love , gen ~

Ah .. n-am putut sa stau prea mult departe de pc si .. din lipsa de ocupatie , m-am gandit sa dezbat ( impropriu spus dezbat , caci o fac de una singura daaaar .. whatever ) problema fiecarei adolescente .. '' Summer love " . Se spune ca '' what happens in summer , stays in summer ! '' dar nu e tocmai asa . As putea da 5 exemple , prietene de-ale mele , fara sa stau sa ma gandeasc prea mult . E tare naspa situatia , cand crezi ca in sfarsit ai scapat de sindromul " uite-l-pe-partea-cealalta-spune-mi-cum-arat! " si hop ! il vezi din nou .. ti se pune pata si o iei de la capat . Ai o senzatie de soulstorm in tine pe care n-o poti explica .. Daca tipul mai e si " 8-> " e grav ! Sintagma " a doua oara n-o mai fac , mi-am bagat mintile-n cap " nu pare sa dea roade :)) Iti aduci aminte primele conversatii , fiecare '' buna '' parca spunea mai mult decat atat , sau poate era doar din cauza toropelii de afara .. Ei si ce daca te mai gandesti la el ? te intrebi tu . El iti da focuri si acum , tu continui cu o strategie care aparent te amuza , dar e mult mai mult de atat . Te tulbura , te fascineaza . Simti ca vei putea ramane deasupra jocului , implicata in eventuala lui pasiune .. dar libera fata de tine insati . Si ,desi nici nu-l stii prea bine ii atribui o gramada de calitati . Probabil il visezi ca fiind tipul exceptional deasupra sentimentelor si sentimentalismului ( Nota : exagerez ! )  . In final ce se va intampla ?! Ce era de asteptat .. cazi victima propriei tale farse si printr-o tactica idioata marturisesti o suta de nimicuri care te banalizeaza pana la ridicol . Ce-ai sa faci de aici incolo ? .. nu stiu . Probabil vei uita .
Poate ca am fost putin cam dura , dar think twice inainte sa te-arunci in largul marii ( vorba vine , ca tot suntem la capitolul summer love ) , mai ales daca esti labila emotional . Oh sa nu mai punem la socoteala ca iti plac '' bad-boys '' . Esti tu tare pe pozitii si orgolioasa , dar el e cordaci => avantaj cine ?! Ai ghicit , nu esti tu cu siguranta ! Imi inchei pledoaria spunand ca reinnodarea unei " summer romance " is a bad idea ! CREDE-MA ! ( stiu ce spun :D ) 
~ THE END ! [ pt. azi ;;) ]



4 comentarii:

Roxi spunea...

Ti-am spus cat de mult imi place cum scrii..
'' what happens in summer , stays in summer ! '' -maaare dreptate ai, aici. AR FI BINE sa fie chiar asa cum zice in citatul asta..:D

"Esti tu tare pe pozitii si orgolioasa"

Bine zis. Mor de ras. :)) te regasesc pe tine printre randuri, si pe.. multe altele!

Anka spunea...

Coreect ! what happens in summer , stays in summer !
Hai lasa ! Exista un "dar..." :)) .

So in love with summer love !
Si , by the way , 5 prietene in situatia asta ;;) .

Anka spunea...

Tuuu . Eu imi vreau summer love-u` inapoi ! :-<

Ama spunea...

+ toata agitatia, romantismul si dramele ei anca! cred ca aici avem sa dam un exemplu mai mult decat perfect :*
PS: am un dor nebun de vara !

Trimiteți un comentariu