Welcome to my blog :)

rss

joi, 11 martie 2010

Hiperactivitatea se trateaza cu ..

Nu am stare deloc , in mod normal dupa ce vin de la scoala DORM . Azi nu pot , sunt agitata , nervoasa , irascibila chiar , am avut o zi naspa din tot felu` de motive ,  mai mult sau mai putin banale. Exemplu : m-am certat cu Anca pe tema ..cu cine a cantat Anca Parghel :)) anyway  , in cazuri extreme ( ..cum ar fi ăsta ) am nevoie de o doza de chilleala pe care mi-o da piesa Morenito -Stephane Pompougnac feat. Clementine . E exact ce-mi trebuie , imi fac micul meu scenariu pe acordurile melodiei si-mi da o stare de bine . De fapt .. ma relaxeaza , da ! ăsta e termenul ..


Poate va avea acelasi efect si la voi ! :D

Stephane Pompougnac feat. Clementine - Morenito

P.S. : revin cat de curand , a inceput sa-mi placa toata treaba asta cu blog-ul !

3 comentarii:

Anka spunea...

Mnezeule ! Am fost nervoasa toata ziuaaaa ! :))
Bietul Bogdan ! :-<

Anonim spunea...

Sper ca nu la mine se refera Anka. Spor la blogarit, si la cat mai multe posturi

Anka spunea...

Nu , Bogdan ( vreausapotsapotsavreau ) . Tu esti ok :))

Trimiteți un comentariu