Welcome to my blog :)

rss

duminică, 14 martie 2010

'' Străinul de pe plaja ''

... tocmai mi-a trimis Anca un citat care m-a incantat pur si simplu . Nu e cine-stie-ce , nu e un citat filozofic din care sa extragi vreo pilda inteleapta . E real si atat . Ma regasesc in el si nu doar pt. faptul ca numele personajului coincide cu al meu . Am sa citesc si eu cartea ( " Strainul de pe plaja " ) si am sa detaliez .


" ... " Ma indragostesc - numai de cine nu trebuie " spunea Roxana de multe ori , dar ambitioasa nu renunta si cauta cu incapatanare sa se faca placuta , iubita .Avusese insa parte de unii barbati care o transformasera intr-o aventura sau de altii care , dupa cateva luni , o plictiseau . Se trezea mereu inselata , amagita , parasita. ... "


3 comentarii:

Roxi spunea...

Frumos citat. Uneori chiar adevaraaat.Si eu vreau sa citesc cartea.Imi pare interesanta:D.

Anka spunea...

De fapt , nu`i asa coperta dar hai ! :)))
Ea e Roxanna :>

Diana spunea...

tuuu da cine scrie cartea :-"
ca m-ai vrajit si pe mine :))
:">
foate frumos citatul :x

Trimiteți un comentariu