Welcome to my blog :)

rss

vineri, 17 septembrie 2010

Funny.familiar.forgotten.feelings.




           Lumea pare in regula azi; e toamna. E perioada aia din an in care mi se face un dor nebun de un pulover de lana cat pt doi, o ciocolata calda si elementul de baza: un oarecare "tu". E perioada aia din an cand ma desprind cu putere de tot ce a insemnat viata mea de pana atunci si ma scufund incet dar sigur intr-o liniste deplina. E anotimpul meu de tranzitie, in care mi-e permis sa ma relaxez dupa o vara aprinsa si sa ma pregatesc pt o iarna poate la fel de tumultoasa ca cea trecuta, sau poate nu..  Am un sentiment ciudat de deja-vu, ca si cum m-as intoarce in timp, anul trecut pe vremea asta si ma incearca exact aceleasi emotii ca si atunci; nu-nteleg de ce, dar imi place. Un lucru e sigur, imi place mult ce simteam atunci. Aparent, nimic nu pare diferit, dar adevarul pur e ca totul s-a schimbat. Ce e mai grav insa, e ca realizez ca totul s-a schimbat si nu va mai fi niciodata la fel. Eu nu mai sunt la fel, tu nu mai esti la fel, nimeni si nimic nu va mai fi la fel ca toamna trecuta. De ce ? Pentru ca asta e mersul firesc al lucrurilor si o data cu asta constientizez ca sunt foarte conservatoare si urasc din toata inima schimbarile de orice natura.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu